talaiot

en un petit pais, un petit cim; un bufec, un crit, una mirada. Tot plegat, un passeig escàs, curt, per un camí abrupte i aspre des d'on veure neixer la llum del sol i cercar l'impertorbable ponent. Com el propi viatge de la vida, un principi i un final, des del cau del nostre propi món per refer-lo cada dia

dissabte, 21 de novembre del 2009

un poema

A voltes


quan la felicitat, a voltes, ve,
tu sempre hi ets
un llamp a l’horitzó que tot ho emplena i enlluerna
un veure-ho tot, un tremolor de les arrels de la terra
i la teva imatge impresa en el blau retaule de la mar i el cel
i el meu caminar indolent i cec, ple de trons que m’acompanyen

quan la felicitat, a voltes, ve,
tu sempre hi ets
una sortida de sol, tot sol, a la Morisca
un reclinar mandrós quan els bufecs de les hores ja s’escolten
i la remor de les onades rellisquen pel tendre perfil de la teva costa
i el meu passeig resseguint el corriol relliscós que baixa cap el Vedell

quan la felicitat, a voltes, ve,
tu sempre hi ets
un capvespre d’hivern, tot sol, a dalt a Sant Sebastià
un estel de llums que tentinegen conformant un exercit inacabable
i un mirar melangiós abastant la immensitat de les teves curtes estones
i la inclement veu dels silencis que coronen els meus pensaments de tardor

quan la felicitat, a voltes, ve,
tu sempre hi ets
un voler sentir la teva veu de florit coratge selvàtic
un voler estar amb els teus ulls aquàtics i plens foc de mitja nit
i amb el rebuf del teu estel, de cometa de dona
i tu, sempre hi ets, et veig arreu, al meu costat, tot sol amb tu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada